2012. szeptember 20., csütörtök

ŐSZ-21. hét-CSÜTÖRTÖK- Kentucky ízesítésű csirkemell


...ropogós kukorica pehely (corn flakes) bundában. Már készítettem csirkeszárnyból ezt az ételt, de magunk között legyen szólva: csirkemellből sokkal finomabb. A fűszerkeveréket és a panírt megtaláljátok  ebben a bejegyzésben, mint ahogy a hozzá kínált amerikai káposzta saláta receptjét is.

A csirkemellet a fűszerezés, sózás és panírozás után olajjal kikent tepsibe tettem, tetejét is megspricceltem kevés olajjal, majd fedetlenül 200 fokon kb. 40 percig sütöttem. Félidőben megfordítottam és az utolsó percekre a tepsit leraktam a sütő legaljára (a rács alá), ahol 2-2 perc alatt a csirkemell bundájának mindkét oldalát ropogósra sütöttem.

Az amerikai káposzta saláta mellett átmelegített morzsolt kukoricát kínáltam mellé, amelyet még melegen összekevertem kevés sós vajjal.

3 megjegyzés:

  1. Elkészítettem! Én is csirkemellet használtam... hozzá a sali... hihetetlenül finom volt! Annyi, hogy tárkony nem volt benne, mert annyira nem szeretjük, de amúgy minden stimmelt :) Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  2. El kell készítsem én is! Sütőben még nem sütöttem, csak tüzön, olajban,de így nem szívja fel az olajat. Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Annyira utálok olajban sütni - nem csak amiatt, mint sokan mások, mert egészségtelen is, lehet, hogy hühü vagyok, de ez engem még nem is zavarna, viszont utálom, hogy a serpenyőben sütés közben mindent összecsapkod az olaj a környéken. :) Egyszóval nekem ez a recept maga a tökéletesség!! :) Köszi

    VálaszTörlés