2012. augusztus 21., kedd

NYÁR-19. hét-KEDD- Petrezselymes paprikás krumpli


Egy kis finom házi kolbásszal és uborka salátával. Olyan gyönyörű petrezselyem került a házhoz, hogy (habár nem szoktam) tettem a paprikás krumpliba is. Nagyon jó ízt adott neki. Egyébként is imádom és szívesen használom ezt a fűszernövényt, nagyon kevés ételt tudok elképzelni nélküle. Viszont nem mindig kapok ilyen szép példányokat!

A paprikás krumpli egyébként a szokásos módon készült: olajon megfonnyasztottam az apróra vágott hagymát, majd beleszórtam kevés gyönyörűen pirosló fűszerpaprikát, amit felöntöttem gyorsan kevés vízzel. Beleborítottam a meghámozott és vastagabb hasábokra vágott krumplit, beletettem egy felkockázott paradicsomot és egy paprikát, sóval ízesítettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy a krumplit félig ellepje és puhára főztem. Az utolsó 10 percben került bele a karikázott kolbász és az apróra vágott petrezselyemzöld.

A kész ételt fokhagymás uborka salátával kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése