2013. április 5., péntek

Egy újabb remek kombe


Most paradicsomos-sonkás-fetás töltelékkel. A múltkori, először készített káposztás-kolbászos kombe sikerén felbuzdúlva sütöttem ma ezt a változatot, amit a gyerekek körében megversenyeztetve a múltkori változattal, aranyérmesnek hoztak ki! Drágám a második nagy szelet elfogyasztása után, egy erős sóhaj kíséretében annyit mondott, hogy "Hú, ez nagyon finom!" és láttam, azt fürkészi, ehet-e még egyet vagy hagyjon inkább másnap reggelire is...:)

Hozzávalók:

a tésztához:
3,5 dl tej
1 dl víz
1 teáslanál cukor
1 evőkanál só
60 dkg liszt
2,5 dkg friss élesztő

8 dkg vaj
4 evőkanál olaj

a paradicsomszószhoz:
1 doboz hámozott paradicsom konzerv
2 fokhagyma
olaj
só, bors
bazsalikom
(kevés olajon futtassuk meg a zúzott fokhagymát - 1-2 perc -, majd öntsük fel a paradicsom konzervvel, ízesítsük és hagyjuk szétfőni a paradicsomot, ezután pedig botmixerrel keverjünk rajta párat)

10 dkg sonka (nálam csirkemellből)

kb. 10 dkg feta sajt
--------------------
összesen

A tésztát a káposztás-kolbászos kombe receptnél leírtam. Most is ugyanígy készítsük el, csak a második tésztalapra a paradicsomszósz, a sonka és a vékony szeletekre vágott feta kerüljön.

6 megjegyzés:

  1. Jaj de jó ötletet adtál!!! Van egy nyitott üveg zakuszkám ;-))

    VálaszTörlés
  2. Igazi kis kombe-szakértő (is) vagy! Én a Drágád helyében nem hagytam volna másnapra, hanem rendeltem volna akkorra egy új verziót! ;-DDD

    VálaszTörlés
  3. Most újra eszembe juttattad ezt az ínycsiklandó ételt. Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet - én nem bírtam volna ki reggelig :)

    VálaszTörlés
  5. Valóban remek lett! :) Az íze is mennyei lehet!

    VálaszTörlés
  6. Szuper jól néz ki, nagyon fincsi lehetett! :) Eddig ahány verzióban láttam ezt az ételt, mind nagyon finomságosnak tűnt, ez a sonkás-fetás is isteni lehet! :)

    VálaszTörlés