2013. június 17., hétfő

Citromos-kókuszos blondie


A receptet Trollanyutól kölcsönöztem (imádok nála nézelődni, nagyon jó receptekkel lepi meg olvasóit nap, mint nap...). Első pillantásra a kókusz-citrom párosítás tetszett meg, majd a recept egyszerű elkészítési módja. A végeredmény nagyon ízlett mindnekinek, gyorsan tűnt el a tányérról:)
Hozzávalók:

25 dkg vaj
15 dkg cukor
4 tojás
22 dkg liszt
csipet só
5 dkg kókuszreszelék
2 kisebb citrom reszelt héja és kifacsart leve (kb. 06, dl)
1 teáskanál vanília aroma

a tetejére 5 dkg porcukor és 5 dkg kókuszreszelék elegye, valamint kevés csokiöntet

Vajat a cukorral jó alaposan habosítsuk össze, majd egyenként dolgozzuk hozzá a tojásokat, mvégül a többi hozzávalót is (szerintem mindegy milyen sorrendben...). A kész masszát borítsuk sütőpapírral bélelt tepsibe és 180 fokon kb. 30 percig süssük (nagyon fontos, hogy a közepe szaftos legyen és ne száradjon ki!).

A sütőből kivéve szórjuk meg a porcukor és kókuszreszelék keverékével és ha van otthon csokiöntet, locsoljunk rá abból is.

TIPP: Trollanyu ajánlása a citrommáz, ezzel is bevonhatjuk a tetejét.


10 megjegyzés:

  1. Szép lett a kép, és a süti is nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kinéztem már magunknak. Nagyon guszta lett nálad is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek, köszönöm, hogy megint sütöttél tőlem:) Az én gyerekeim is mindenre csokiszószt teszenek:)

    VálaszTörlés
  4. Látom, Te is a szaftos belsőnél tetted le a voksod a hétvégén...;-) Én meg ezt fogom kipróbálni!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! Az üdítő citromos íz jól is jön ebben a melegben:-)

    VálaszTörlés
  6. Helló, a nevem Julia Simon, csalás áldozata kezében hamis hitelezők. elvesztettem mintegy 25.000 €, mert szükség van egy nagy tőke 80.000 €. Majdnem meghalt, nem volt hova mennie. közöm elpusztult, és a folyamat során elvesztettem a fiamat. Nem bírtam, hogy ez történik újra. 2014 decemberében, találkoztam egy barátom, aki bemutatott egy jó anya, asszony Augusta Ibramhim, hogy végül segített hitelhez a társaság. jó anya azt akarom, hogy használja ezt a lehetőséget, hogy köszönöm, és Isten is áldja meg. én is szeretném használni ezt a lehetőséget, hogy tanácsot honfitársaival, hogy sokan vannak csalók ott, így ha szüksége van egy kölcsön, és szeretnék, hogy biztosítsák a kölcsön gyorsan, csak regisztráljon asszony Augusta Ibramhim e-mailben: augustaibramhim11@gmail.com. akkor is forduljon hozzám e-mail: juliasimon460@gmail.com. ha bármilyen kétség. Kérjük ő az egyetlen, aki megbízható és szavahihető.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Keres egy kölcsön? Ön a megfelelő helyen a hitel megoldások itt! Global Finance Limited ad hitelt a cégek és magánszemélyek egy alacsony és megfizethető kamatláb 2%. kérjük, forduljon hozzánk e-mail útján: (augustaibramhim11@gmail.com)
    ALKALMAZÁSI ADATOK
     
    1) Teljes név:
    2) Ország:
    3) Az a cím:
    4) Állami:
    5) Nem:
    6) Családi állapot:
    7) Foglalkozás:
    8) Telefonszám:
    9) A jelenlegi helyzet a munkahelyén:
    10) Havi jövedelem:
    11) A hitel összege szükség:
    12) Hitel időtartama:
    13) célja hitel:
    14) Vallás:
    15) már alkalmazott előtt:
    16) Születési idő:
    Kösz,

    VálaszTörlés